You hate the fact that you bought the dream

Utslagen tjej nerbäddad. Tredje gympasset denna veckan. Underbart.

Just nu går tiden fortare än någonsin och jag mår illa konstant. Är det ångest eller? Ångest enda ut i hårspetsen. Det packas lite då och då också. Känns konstigt att packa ner ett liv för att sedan packa upp det någon annanstans, där det inte tillhör..

Sista utgången i helgen med Stephanie och Emily. Evelina och resten av tjejerna kommer på måndag. Och sen kan ni ju räkna dagarna själv tills jag åker. Illamående va de ja, :(


Men.. Jag har ju den här söta varelsen hemma i Sverige att längta efter - figaro!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej!



Jag hittade din blogg när jag googlade runt lite efter au pair jobb i New York. Jag går ut gymnasiet nu till sommaren och efter det skulle jag gärna vilja åka och jobba i New York, jag tycker att det verkar sjukt spännande. Jag undrar mest om hur du hittade den familjen som du jobbar hos? Hur är länge har du jobbat hos dom? Har du något bra tips på vad jag kan göra som första steg mot ett au pair jobb i USA?



Verkligen tacksam för svar! :)

Agnes

2012-01-15 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0