you'll forget about me.

som sagt så sover jag på soffan lite då och då nu efter mitt rum blev översvämmat ännu en gång. Kände att jag vill att dem ska komma och städa innan jag hoppar ner till mitt rum igen men ska nog flytta ner imorgon även om de kommer och städar nästa vecka. Så idag när Sherry kom ner från sitt rum så gick jag upp och la mig i sängen, eftersom jag var ledig idag. Skönt att vakna till och känna att man kan gå och lägga sig igen, i alla fall när klockan är 7 på morgonen. Sedan vaknade jag några timmar senare och sprang ner för att se om Sherry och hennes fästman hade fått ett ja eller nej. Gissa vad det blev om jag säger att jag blev riktigt riktigt riktigt FÖRBANNAD. Förra gången han var där och frågade om ett visum så hade han inte tillräcklig med pengar. Gissa vad dem sa denna gången då? ATT HAN HADE FÖR MYCKET PENGAR. Alltså den mannen eller rättare sagt GRISEN kan gå och hoppa vid en bro. Bara för att han har en dålig dag eller om någon varit taskig mot honom så ska inte han sänka ner någon annan till botten. Det finns papper som bevis på vad alla pengarna kommer ifrån. Inga fuffens någonstans. Jag kände mig så hjälplös när Sherry brast i gråt, en kram från mig skulle inte hjälpa mycket men det fick hon ändå. Jag var helt tom på ord. Jag var nästan 99 % säker att dem skulle få ett ja. Och det var något knepigt som inte stämde. Så när jag kommit hem efter ha tagit mig en soppa tillsammans med en tjej som heter Madelene på Cosi så säger Sherry (med lycklig stämma på rösten) att hennes fästman hade en som han kände lite granna på ambassaden som hade gått in och kollat i den där mannens (grisens) dokument  och hade fått dem att tänka över det hela en gång till. Så på måndag ska han tillbaka. Och då ska det banne mig bli ett ja, om inte. Då börjar jag nog gråta. För att se en så snäll och omtänksam människa vara olycklig gör ont i mitt hjärta.

Ikväll har jag kollat igenom mitt CV och personliga brev och kommit fram till att det måste skrivas ett nytt och fräscht! Så det ska jag pyssla lite med nu framåt...  GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0