two days left

KNAPPT!!! Sen ska jag och Emma få se Foster the people live i New York! Jag längtar! Vi längtar!!!!

Helgen har varit megabra. Jag såg till att Emma klippte sitt hår hos den frisören jag gick till. Vi åt på Molly's och åt glass på Longfords. Sedan satte vi igång att söka efter hostel/hotell i Kalifornien och massa annat till resan så nu ska allt bokas! Denna veckan som kommer!!

Igårkväll hämtade vi Mathilda och Lovisa på flygplatsen, två trötta tjejer som hade rest i en månad. Men skönt att ha tillbaka dem några dagar i New York innan dem far hem till Sverige. Idag så gick vi och åt brunch på ett ställe här i Larchmont, dock inte lika bra som favvostället Stanz men eftersom dem inte hade öppet fick det bli Chat 19. Efter det började Emma känna sig lite småsjuk men vi tog ändå tag i dagen och åkte med Terese och Mathilda till White Plains för lite shopping. Dock ingen shopping för min del då jag måste spara.

Nu ikväll så har jag bara tagit det lugnt, skrivit lite viktiga saker, tagit hand om mig själv och myst ner mig i min soffa framför tvn. Härlig avslutning på en söndag. Men jag har en känsla av att nästa söndag kommer bli bättre...

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0