när skyltar berör dig

veckan har gått för fort för att jag ska ha hunnit med alla dagarna känns det som. DET är en nackdel här borta. Att tiden bara springer maratonlopp hela tiden. Försöker njuta varje dag. För det kommer aldrig någonsin bli detsamma igen. Har i alla fall tjötat lite med mina damer här borta. Suttit på Cosi och myst, ätit kladdkaka och pratat om hemmafruarna här borta - ja, tro mig det finns lite att prata om. Sen har jag varit ute på min powerwalkar, tränat lite i min källare och fusksolat. Sen fick jag ju ryck och gick och klippte bort nästan 10 cm av mitt hår, känns fräscht nu. Fick dock några roliga miner på skype av mamma och Louise!

Annars så har jag sovit ut idag eftersom jag sov knasigt härom natten. Mådde jätte skumt igår när jag vaknade upp så det var behövligt med sovmorgon idag. MEN självklart så ska dem börja med att såga ner vårat stora träd i trädgården klockan halv nio på morgonen. Trädet ligger/låg tre meter ifrån mitt rum. Nu är det borta i alla fall. Slipper mina värdföräldrar oroa sig att det ska trilla över på grannens tomt och slå sönder deras hus.

Nu ska det duschas och fixas sedan kommer Emma hit! :)


______________________________________________________________________________________________

Var inne och kollade på Emma's blogg, en kompis som bor här borta. Hon hade varit på IKEA nu i veckan. Såklart hade hon klippt en bild som jag fick massa minnen ifrån:



- undra hur mycket lax, revben, sill, senap, fruktsallad osv. vi la upp förra året - GALET
- min och Eric's fight om vem som skulle ha det fula julgransriset i sitt omklädningsskåp
- våra rekorddagar på helgerna
- alla pensionärer som stod och väntade en halvtimma innan vi hade öppnat, och som vägrade flytta på sig

det var ett par roliga veckor på IKEA som jag kommer ha minnen för resten av livet, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0