MINUS

idag är det blandade känslor. Började dagen med att gå en runda med Ellie i barnvagnen, åt två kokta ägg, drack massa citronvatten, gjorde lunch till barnen och la Nash i hans säng för en nap medan mamman tog de andra två till skolan. Efter 12 någongång började jag skypa. Vilket tillslut resulterade i att jag pratade med Evelina krull, Matilda, Sanna, Evelina rakt hår och Driola. Fullt upp helt enkelt! Detta var de positiva känslorna jag hade idag...

nu ikväll har jag suttit på Cosi med ett gäng brudar, cirkus tio stycken. Varav två ska åka hem denna veckan, på onsdag och torsdag. Det är nu jag inser att snart är det bara lilla jag kvar. Om 1,5 månad så är Julia och Lovisa borta. Ingen mer från swedish fish original kvar förutom jag. Känner mig nästan deppig fast ändå glad. Konstiga känslor flyger genom kroppen hela tiden. Har haft världens bästa 8 månader med dem här tjejerna. Inte en enda droppe ångest att jag åkte hit. Inte ens en liten gnutta. Och snart är det borta. Självklart har det kommit massa nya goa tjejer MEN det kommer aldrig bli detsamma igen. Nej. Jag känner mig lite deppig över detta. Hur snabbt kommer inte 1,5 månad gå då? BLÄ!


mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0