I love you to the moon and back

Jag var ute och gungade Ellie och Nash tidigt på morgonen, när jag fick höra ett skrik inne från huset. Min första tanke var; nu har Jack trillat ner för trappan och slagit i sig något rejält eller liknande. Ut ur dörren springer min värdmamma och skriker. Förstår knappt ett ord vad hon säger. Sen får jag se Jack komma efter och se helt oskadd ut. När hon lyckats få ihop en ordentlig mening lyder den såhär; Matilda, Sherry, Matilda, Sherry... he gooooot the VISAAAAAAAAAAAAA!! Skrek jag? det gjorde jag! Det var det bästa som kunde hände just nu. HA! Den där mannen som sa nej till hennes fästman kan faktiskt ta och gå och dränka sig! För här kommer rättvisan fram - TACK TACK TACK. Jag har aldrig någonsin hört någon så glad på rösten innan. Jag är så glad så för deras skull så jag inte vet vad. Han kommer kunna komma hit hur mycket han vill i 6 månader. Hur bra är inte det? Sherry är lycklig och jag, jag är helt tom på ord. Kramade om henne för två timmar sedan, och när jag fick syn på henne log hon som aldrig förr. Jag lovar - inget - och jag menar det nu, INGET kommer kunna göra henne ledsen igen.


Annars idag så har jag skypat, jobbat och träffat lite fina människor. Bra måndag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0