helgen vi väntat på...

snart är det fredag, det betyder att jag bara har 12,5 h kvar att jobba. Hallelulja för det. Jag är en trött människa denna veckan. Trött på det mesta. Men dock så ser jag ljuset långt bort så jag håller igång. Vaknade upp med översvämning i mitt rum. IGEN. Hur kul? Panik! Sprang upp till min vpappa och skrek vatte vatten vatten....blablbla. usch! Hoppas det slutar regna så det blir torrt och bra snart. Vill ha mitt egna space.

Imorgon efter jobbet ska jag bege mig till Emma och Emma i Darien. Ska bli skönt att få komma iväg lite, även om det inte är så långt. Får se vad som hittas på men roligt kommer det minst bli, det kan jag sätta pengar på!

På söndag är det den elfte september 2011, vilket betyder vad? Jo, att det är 10 år sedan dem flög in i Wolrd Trade Center. På ett sätt är det coolt att få vara här, borde åka in och åka ner till platsen men vi får se hur det blir med det. På ett sätt är man ju ändå lite rädd för vad som kan hända.

Nu blir det till att sova, jämte Sherry! Längst upp i huset istället för längst ner. GODNATT!

___________________________________________________________________________________

Mitt i sorgen förstod nog alla att Stefan Liv blev odödlig - Lasse Anrell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0