det ska va gött att leva, annars kan det kvitta



Fler bilder från när jag och Julia var ute i lördags! Vi gillar alla snygga miner och moves på dessa bilder -ohja!

Idag har jag varit ledig. Klockan 10 kom dem och rengjorde min matta i mitt rum. Så jag tog mig ut på en timmas powerwalk för att sedan dö lite va värmen och gå hem och äta mat. Satt en stund och kände fortfarade energi så gick ut igen. Denna gången var det skönare väder ute, blåste skönt och bra musik i öronen. Härligt att känna att man kan gå hur långt som helst ibland, rensa tankarna och placera dem på rätt ställe! Sen tog jag mig en dusch och skypade med Evelina, du är bäst. Ringde även Emma och tjatade lite om våran resa. Mycket som ska fixas. Och nu är vi bara tre som ska åka. Så då blir det lite dyrare så har kollat lite vad bensin och allt kan kosta. Vid 5pm ringde min vmamma och frågade om jag ville komma upp och äta tillsammans med familjen - sagt och gjort! Grillade hemmagjorda hamburgare, mumsigt!

kom hem från Julia för en stund sedan. Var ute och gick och pratade. Tredje rundan denna dagen - bra jobbat Matilda. Kommer i alla fall sova som en prinsessa i natt. Och det är ju aldrig fel.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0