DELETE

Man ska tydligen radera allt som inte är bra i sitt liv. Eller i alla fall försöka. Med start nu!

______________________________________________________________________________________

Helgen var kunglig! Fredagen bestod av chokladfondue på The Melting Pot. Behöver jag ens säga att det var jädrans gott? Tror inte det va? Vi beställde in två olika skålar. En med vit och mörk choklad, även kallas ying och yang. Den andra bestod av ljus choklad blandat med baileys. nam nam! Och en absolut säker sockerkick, så om du vill ha det - gå dit!
På lördagen åkte jag och Emma in till city, shoppade lite i Soho's kvarter, gick sedan vidare till det goda thaimat stället, SEA. Som ligger i Meatpacking. Och eftersom det var new york fashion week så satt vi och kollade in smala modeller och annat som tillhörde eventet. Sedan tog vi oss upp på Highlinen och vandrade hela bort till 30:e.. På kvällen blev det chick-flick-movie och mys! Och hela söndagen bestod av att inte göra någonting, i princip. Kollade lite på tv om 9/11, åt lite mat, lekte med Emmas barn och åt frukter med vit choklad - in i ugnen och sen ät - GOTT!

Veckan flyter på väldigt bra. Imorgon är det onsdag vilket betyder att jag är ledig dagen efter, ska bli underbart! Ska försöka ge mig ut och powerwalka också. Gjorde nämligen det igår. Lite för långt dock. Min rumpa fick vad den behövde i alla fall så ska väl inte klaga. High five!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0