A night out with miss Julia




Igår hade jag en kväll med Julia. På en båt. Runt Manhattan. Kollade läget med frihetsgudinnan så hon mådde bra. Och ja, min kamera är världens sämsta. Men här fick ni lite bilder i alla fall. Kvällen var riktigt bra, som alltid när man är med Julia. Morgontåget hem vid halv sex. Ohja!

Vaknade vid elva idag av att det kliades i hela kroppen. Som att jag hade energi i kroppen. Tänkte "det här kan ju inte vara sant." Kunde sovit hela dagen om jag velat men nej då ska min kropp bestämma sig för att vara pigg. Fy! Började skypa vid tolv. Avslutade sista samtalet vid halv sju tror jag. Där har ni min söndag! Blir otroligt glad av att prata med mina älskade liv där hemma i Sverige. Ni är toppen!

Kom på vid 9pm att jag borde äta något, eftersom jag inte stoppat i mig något under hela dagen. Så då fick det bli sushi! Philadelphia roll och carlifornia - vet ni hur gott det är?

- Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0