you're the glaze on my donut

jaha, vad hände nu då? Lovisa och Julia avslutade sitt år igår och idag är dem i Miami. KUL KUL KUL, inte alls. Inte ens lite kul. Nu är ju jag äldst. Jag som alltid varit den "nyaste". Och snart åker jag hem. Mycket kul det var här i början av mitt inlägg kände jag. blä. Tur vi har bokat biljetter till våran roadtrip den 14 januari. 2100 svenska riksdaler, kunde inte blivit bättre. Nu är vi på G! Flyg och bil betalt. Nu är det bara lite hostel/hotell som ska bokas och universal studios och sea world, sen är vi verkligen på G!

Idag har jag bara jobbat 5 timmar, så vid tolvtiden fick jag ledigt. Skönt! Gick ner till mitt rum, la mig i sängen med datorn och kände hur tunga mina ögonlock var. Vid klockan ett var jag mitt inne i min skönhetssömn och sov enda fram till klockan sex! Sen fråga Ida mig om jag vill hänga med och träna på gymmet så då gjorde jag det, lite crosstrainer och styrka. Efter det så har jag ätit en god cesarsallad och duschat. Nu ligger jag i sängen, gudomligt bra dag. Eftersom jag är ledig imorgon också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0