I love my weekends


Ida och Lisa påväg till mataffären


MAT och GOTTIGHETER


Sa vi att vi tycker om efterrätt?!?!


Madde!


Terese!


Christine!


T.G.I fridaysssss! Stephanie och Terese


Vem ska jag vara på halloween? Inte så svårt att gissa tror jag!



Där fick ni nästan hela min helg i bilder!!
I fredags så hade jag en väldigt skön dag. Jobbade mellan 7 och 12 ungefär, sen tog jag bilen och gjorde lite ärenden åt familjen och till mig själv! Sen jobbade jag mellan 4pm och 5.30pm. Chill arbetsdag. Hoppade in i duschen och satte på mig lite mer vardagliga kläder Vid halv nio hämtade Ida och Lisa mig. Åkte vidare och spelade bowling och kollade på bio med Stephanie, Emma och Madde. Kalasbra fredag. Dock var väl inte filmen den bästa men lagom.

Tog sovmorgon på lördagen, sedan åkte vi och kollade halloweenkostymer, inhandlade min och sen vidare till mataffären för att handla ingredienser till Swacos (svensk tacos) och efterrätt. Och walla - blev dundergott! Sen hoppade alla ner i soffan och vi kollade på två filmer.

Idag har jag hängt med Terese när hon kollat ut sin halloweenkostym och köpt den. Stephanie kom och hjälpte oss i slutet. Sen blev alla tre väldigt hungriga så då blev det T.G.I fridays på central park ave. TRE RÄTTERS. 17 dollar! Som hittat och mums vad gott det var för magen. TJING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0