sweet dreams

Vaknade upp med hårinpackning och hoppade in i duschen och duschade av mig. Sen hoppade jag i träningskläderna och tog tåget in till city. Powerwalk i Central park stod på mitt schema idag. Så där vandrade ja runt i två timmar. Central park är verkligen jättefint. Precis som på film. Hoppade in lite snabbt i duschen igen. Skypade med pappa och kollade efter lite flygbiljetter. Sen hoppade jag i vardagskläder och sminkade mig, gick upp till familjen en sväng och gosade med barnen. Vid halv sex kom Madde och hämtade mig, vi begav oss till Larchmont Tawern och åt pasta. Vidare till Marshalls och där inhandlade jag två träningsbyxor och en träningströja - behövligt! Efter det har jag bara tagit det lugnt hemma i mitt rum. En bra ledig torsdag med andra ord. Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0