trick or treat

Idag är det halloween. Alla läskiga varelsers dag! Och då kommer det många barn till dörren och får godis och grejer. Helt galet vad mycket barn och vad mycket pengar som läggs på denna dag varje år.
Jag var hemma med Nash medan dem andra var ute och gick runt till olika hus. Sen har jag badat barnen och lagt dem för natten. Trötta barn - ja!

Nu ska jag gå och hämta mig lite sushi och sallad, för att sätta mig ner och kolla runt på olika hotell/hostel inför våran roadtrip. Ska även kolla på vad jag ska hitta på med pappa och Eric när dem kommer hit! Mellan den 16-30 november ska dem vara här så det är mycket vi ska göra. Mums, ska bli grymt kul att dem kommer och hälsar på.

PUSS!
_________________________________________________________________


BTW; ny hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0