If you're lost you can look and you will find me, time after time

Jag är inte världsmästare i att skriva inlägg, jag vet.
Men det händer mycket saker hela tiden så jag väljer inte bloggen som prio ett.
Jag har gått och blivit med iphone 4s. Eller ja, betalat den har jag gjort. Så snart så ligger den som gjutet i min hand. Jag har varit på IKEA för andra gången här borta i staterna och ätit köttbullar, igen, och tyckt att det varit gott. Köpte även med mig glögg hem! Vi har bokat alla hotell/hostel till vår roadtrip och kommit fram till att för 18 dagar blir det 2500 kr. Grymt! Jag har börjat packa ner sommarkläder/skor i påsar som pappa och Eric ska ta med sig hem, blandade känslor att börja packa ihop ett liv. Har insett att idag är det exakt två måndader kvar tills mitt år som au pair slutar och att jag sitter på ett flyg på väg till Kalifornien. Ångest och lycka på samma gång.


bilder kommer om några timmar! promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0