datum amore. ad defendendum

SÖNDAG! Fortfarande Sverigebesök. Började dagen med lite frukost i mitt rum. Sedan begav vi oss ut i höstvädret som var VARMT. Ungefär 15 grader. Promenerade femton minuter bort till ett ställe som heter Marshalls. Där gick Eric lös och köpte två skjortor, en vårjacka, kalsonger, strumpor och två tröjor. Efter det blev vi sugna på mexikansk mat och hoppade in på Harrys burritos för att äta lite. Hem till mig igen, vila och spela kort. Och nu sitter jag här. Mer utvilad än jag någonsin varit känns det som. Bra att pappa och Eric är på besök, då får jag mycket sömn. Inte fått bra med sömn sen januari tror jag.
här kommer lite bilder från New York och Larchmont:
I väntan på att åka färja till Staten Island

Gulligt!

Här lämnar vi Manhattan

Nedre delen av Manhattan..
Älskade New York!
Wall street
Eric, jag och den första presidenten..
Eric utan för New York Stock Exchange
Jag och pappa
Brooklyn bridge

Promenad längst med East River

High Linen
Larchmont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0