A big thing or a small, the winner takes it all

10 fiskar simmade i ett stim, 1 föll ner till botten och så var dem bara 9...
2 fiskar simmade i ett stim, 1 föll ner till botten och så var dem bara 1....
Så kul är det just nu. Istället för att säga det i en skala drog jag till med en visa. Måste ju liva upp stämning när dem är som lägst. Nejdå, så farligt är det inte. Men nu är det for real. Alla som fanns här när jag kom, alla tjejerna som jag hängt med i 10 månader har åkt hem. Och det känns i hjärtat. Men självklart finns det nya, härliga, spännande och galna människor här borta! Så det går ingen nöd på vänner inte. Att jag sen har Sverigebesök är ju inte heller en nitlott!
när hösten är som bäst
hard rock café, new york
WTC, memorial - 9/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0