Vi bytte nummer, du bodde långt bort

idag tog jag jack till doktorn. blodprov och lite förberedelser innan hans operation nästa vecka. killen förvånade mig med att sitta helt tyst under blodprovet. sedan blev det hem till huset en sväng innan det var time för att skjutsa han till skolan. hade rast i nästan två timmar innan jag åkte och hämtade honom igen. finns nästan inget bättre än när han ser mig vid skoldörren och kommer springandes och kramar mig hårt och säger att han älskar mig. sötaste ungen i världen! vill aldrig åka härifrån. han är ju min lilla godisbit! åkte till hartsdale, till kiropraktorn. också en bra sak att göra innan en operation så han är frisk. en kiropraktor gör verkligen under. på något konstigt sätt. efter det hämtade vi upp en grej till bilen på Buick, dem tvättade av bilen också, så det var gött! sen fick jag sprängandes huvudvärk. eftersom jag fortfarande inte är frisk, peppar peppar ta i trä. skynda hem till larchmont för att ta ett dunderpiller, mata barnen och ge dem ett bad. tog ut jack's och nash's bilbarnstol ur bilen och gjorde plats så det inte var så stökigt. för imorgon ska mina vföräldrar, sherry och ellie åka till philadelphia igen. kommer ni ihåg att jag sa det för tre månader sedan? helt galet vad tiden har gått fort!

dunderpillret började värka direkt och jag kunde ta mig till mamaroneck's hamn för lite mys med elin, ida, ida och mathilda. jag har väl sagt detta till er innan? nu är vi två mat(h)ilda, två ida, två lovisa? haha. plus julia, elin och emma! vi åkte i alla fall till starbucks efter vi varit i hamnen en stund, tjatade och myste mera. och mitt där i allt så tog jag upp mathildas ipad och kollade meddelande på facebook.

SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad blev jag då! helt galet GLAD! emma och julia kommer hit 1 augusti! och stannar i en vecka ungefär, innan dem åker vidare till kalifornien! fattar ni hur lycklig jag blev? först kommer matilda och evelina hit om tre veckor och sen kommer emma och julia hit typ 1,5 månad efter. TACKAR ja-gud-vet-vem FÖR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!

nu kommer jag somna gott vill jag lova, mer än gott! lyckligare tjej för tillfället finns nog inte. lika glad som jag var när jag tog studenten är jag just nu, mums. nu kan inte ens min förkyldning hindra mig från att må bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0