dåliga nyheter

dagens goda nyheter: det är inte så farligt att jobba en lördag, mest skönt. tog en promenad med ellie i vagnen innan, sen lekte jag med alla barnen i trädgården tillsammans med farmor och farfar. vid halv tolv började jag värma till maten till barnen och sen åt dem. lekte lite till innan det var time för dagens nap!

dagens dåliga nyheter: jag gillar det inte. inte ni som läser det heller förhoppningvis. men fick ett mail av min värdmamma idag om att jag inte kommer kunna åka hem över min brors student. hon och min värdpappa ska vara borta under hela veckan och behöver hjälp av mig och den andra nannyn hela dagarna. detta suger så mycket så jag inte vet vad jag heter. men eftersom min värdmamma alltid får skuldkänslor när hon säger att jag måste jobba över lite under veckans gång så lovade hon mig att jag skulle få en extra ledig vecka i höst. (jag har bara 2 veckors ledigt under min tid här i USA , som är betalda- vilket suger det också) så nu får jag en till ledig vecka och den tänker jag defenitivt använda lite till att åka hem under hösten eller kanske en annan gång i sommar. men blev väldigt ledsen eftersom jag inte kommer få se min bror springa ut på sin student. den lyckan man har genom kroppen när man springer ut händer bara en gång i ens liv. studentlyckorus!

lite deppig idag på grund av detta men tröstar mig med att om exakt en månad så kommer evelina och matilda hit, som jag längtar vill jag lova! 14 juni till 1 juli, kunde inte sitta mycket bättre nu!





Kommentarer
Postat av: Gina

Hej Matilda ... Det var synd , hade sett fram emot att få träffa dig , men nu blir det ju ändå bättre till hösten , för den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge Puss På Dig

2011-05-15 @ 11:01:59
Postat av: Louise

buuhuuu :( vad ska jag nu motivera mitt plugg med??:( kom hem i sommar, föör långt till hösten!! <3

2011-05-15 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0