seafood in meatpacking, nyc

det blev middag i city med lovisa, charlotte och julia. hittade en trevlig restaurang i meatpacking som bjöd på seafood, thaimat och goda drinkar. me love you long time, nyc. bilder kommer jag sno av dem andra små flickorna imorgon eller vid ett senare tillfälle. håll ut så länge. träffade min värdmamma när jag kom hem också, dem hade haft fest med typ 10 andra föräldrar. tur jag inte var hemma och skulle försöka sova, verkade haft det ganska livat ändå! nu ska jag sova, länge. för imorgon bjuds det på andra godsaker, lördagsgodis kan vi kalla det.

här bjuder jag på min älskling, som inhandlades igår. jag gillar den starkt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0