man down

slutade jobba runt 13. sedan tog jag en springrunda ner till vattnet och hem igen med musik i öronen, riktigt bra att göra när man känner sig lite nere. alla tankar samlas och musiken löser problemen.
I didn't mean to end his life 
I know it wasn't right 
I can't even sleep at night 
Cant get it off my mind 
I need to get out of sight 
Before I end up behind bars 

- rihanna

tog en lång varm dusch och fixade mig iordning innan jag skulle äta lite
middag med familjen. idag blev det hemlagad tacos! underbart gott!
och nu är klockan snart 21 och jag ligger redan i säng. bra avslutning på
en söndag med att lägga sig tidigt känner jag :) kan behövas!

_____________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0