idag firas det 4 månader

ja, det är faktiskt sant. för fyra månader sen lämnade jag sverige. home sweet home. tiden har gått grymt fort, har saker att göra hela tiden så det blir aldrig tråkigt. det är bara nu när jag vet att jag inte kan åka hem i juni som jag har lite hemlängtan. eller längtan efter min familj och mina vänner. helt sjukt vad jag saknar allt. vill hem hem hem. nu. men fick brev på posten idag, av min underbara evelina hjalmarsson. och i det låg ett jättefint kort. en sånt kort som bara hon kan skriva. som värmer runt mitt hjärta. och som dämpade hemlängtan lite. tack min vän, det gjorde du bra!

dagen till ära så regnar det, det verkligen pissar regn. och det suger. vkan inte göra något kul med barnen. man blir tröttare av vädret när det inte är bra. och jag har börjat få ont i halsen. yey. vilka roliga dagar det har blivit nu på sistone. not. gärna allt på samma gång också. kom bara, ge mig all skit, varsågod! längtar förbannat mycket tills matilda och evelina kommer hit, då ska vi ha kramkalas så det heter duga i mer än två veckor!

har rast just nu, ska nog ta en powernap! för sen ska jag hämta jack från skolan och då ska vi göra lite ärenden :)
______________________________________________________________

saknar ikea lite extra mycket idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0