frozen yogurt






något som jag vet att jag kommer sakna när jag flyttar hem till sverige igen är frozen yogurt från red mango, pinkberry och alla andra ställen här i USA som har det. helt galet vad gott det är.  du får välja på en liten eller stor kopp. sedan får du ta hur mycket frozen yogurt du vill. ser ut som en mjukglassmaskin. finns allt från raspberry cheesecake, choklad, melon, papaya, orginal och många andra goda smaker. men det är inte slut på det roliga än. efter du tagit de olika smaker du vill ha så kommer du till tillbehören som bland annat är: jordgubbar, blåbär, kokos, vingummi, m&m's, chokladkulor, banan, choklad/vit/kola-sås.... ALLT verkligen! sedan väger dem den och du betalar. helt galet vilken bra affärsidé egentligen. kan någon öppna det i sverige åt mig när jag kommer hem? eller någon som vet att det redan finns hemma?

helt underbart gott ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0