en ny fisk!

under eftermiddagen idag så spenderade jag lite tid med mathilda och hennes yngsta tjej. köpte frozen yoghurt på red mango och satte oss i en park. sen skulle jag få skjuts av henne till ida. kom dock bara halvvägs för mathilda var tvungen att åka hem till sitt hus. vad hände? jo, jag tog mina ben och gick hem till ida. hade nästan ingen aning om hur lång tid det skulle ta men fram kom jag. på ida's gata mötte jag ida och vi gick iväg på en längre promenad. lite halvt trötta efter någon timma gick vi till en gräsplätt och satte oss med ananas och hallon. och solade. sedan gick vi hem till ida, och la oss i hennes säng och snackade lite. blev galet trött och somnade medan hon började jobba och jag väntade på att lovisa skulle hämta mig.

och nu kommer vi till rubriken. kvällen spenderades i mitt rum med lovisa, mathilda, julia, elin och en ny fisk - charlotte! min räddning har kommit! eftersom alla andra tjejer kommer åka hem i november senast så har jag haft lite smått panik att jag inte kommer ha några vänner kvar här dem sista månaderna. bara gått och väntat på att det ska komma nya människor som är trevliga! så nu är jag räddad! den nya tjejen är kanontrevlig och jättesöt! vi mutade henne med chokladbollesmet. nu lät detta lite konstigt kanske. men vi hade inget pärlsocker så vi beslutade oss för att det var onödigt att rulla dem om vi ändå inte hade något att rulla dem i så vi åt direkt ur bunken. galet gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0