dunderpiller

blev sjuk för några dagar sedan. ni vet när man vaknar upp på morgonen och det känns som någon sparkat en boll i ansiktet på dig. täppt i näsan, ont i halsen och lite hostig. tacka vet jag barnen för vårsjuka nu innan sommaren. eller så är det bara jag som har dåligt immunförsvar, eftersom jag måste pussa och gosa med mina små barn.
men när väl detta händer så tackar jag för att jag är i USA. tacka deras dunderpiller tusen gånger om och om igen. helt galet. du behöver inte ens ha recept med dig när du hämtar ut det. bara legitimation. men detta pillret fick jag av min värdmamma. efter en halvtimma så är du precis som vanligt igen. känner dig lite skum på något sätt, men ändå härlig känsla. sen har jag tryckt i mig massa frukter och annat vitaminberikade ting som går att ätas. och idag känner jag mig nästan som en ny människa. ska bara putsa bort det gamla nagellacket, duscha, skrubba, sätta på nytt nagellack och rena kläder. sen är jag redo för de sista jobbtimmarna! vi ska ju faktiskt bara gå och äta glass, göra mat till barnen, bada och sen är det kväll!

tror det bjuds på lite citykvällfredag idag! lite middag med fina fiskar och mys. trevlig helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att läsa att du mår bra igen min fina vän <3

2011-05-21 @ 00:20:38
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0