certificate number one - check

har jag nämnt att min värdmamma kom på en väldigt smart grej när jag var borta i San Diego? kanske inte. så jag tar det här och nu. måndag och torsdag är jag off från halv tre på eftermiddagen istället för att vara off från halv ett till kvart över fem och sedan jobba två timmar till. så nu kommer den andra nannyn lite senare och jag slutar senare men slipper komma tillbaka på kvällen och jobba två ynka timmar. så vad ska man hitta på då för något? jo, idag ska jag lämna in lite kläder till skräddaren så han fixar till dem. sedan blir det nog en powerwalk och vila. man får inte börja måndagen för hårt.
öppnade mitt brev från collage förut, fick mitt certificate, så nu har jag bara en kurs kvar, sen är jag all done! lucky me :)

just nu är det livat i huset, btw. min värdmamma + cirka 8 andra mammor + deras barn ( minst två/mamma), är här på playdate. dem har det så varje måndag, barnen leker och mammorna sitter och äter kex och ost med ett glas vin. housewifes for real!

fick skypa med min evelina precis också, kimpa fick vara med på ett hörn också, så söta så. och dem hade fått det hur fint som helst i deras lägenhet. saknar dem små liven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0