century 21




bilderna är tagna från min vän Emma :) en otroligt bra söndag för två veckor sedan.

idag bjöd new york city på lite skoletande åt en ung flicka som hade lite problem att hitta ett par passande skor, vet inte hur många skoaffärer vi var inne i men många kan vi ju konstatera. inget mig emot, I like shoe's! sedan var jag och charlotte nere vid world trade center och shoppade lite på century 21. helt galet var det såg ut där inne. du kan shoppa märkeskläder, väskor, skor, solglasögon.... som marc jacobs, mikael kors,  calvin clein, dkny, odd molly, prada och så vidare. alla möjliga märken helt enkelt! men gud vilken röra, värre än ullared för sjutton! och då är det illa. kändes ganska weird att gå där tornen hade stått... konstig känsla måste jag säga.

snart ska jag sova, blev ganska sent igår nämligen, även om jag bara hade käkat dunderpiller och var hos elin på hennes "leavingparty", inte för att hon åker hem just nu men för att det är typ två veckor dit... fick god mat och trevligt sällskap i alla fall. några tennisspelare kom på besök också. tydligen var en svensk också. inte ofta det händer.

låt tiden rinna iväg till den 14 juni nu tack! aldrig längtat så mycket efter mina vänner som jag gör just nu, kärlek till er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0