äntligen helg

fast vet inte riktigt om jag kan säga så. for once så ska jag faktiskt jobba i helgen. inget mig emot! min värdpappas föräldrar är här över helgen och ska ta hand om barnen för mina värdföräldrar har åkt på lite partaj. Och då ska jag hjälpa till några extra timmar när dem behöver hjälp, kommer bli roligt :) dem är inte här så jätte ofta eftersom dem bor ungefär 6 timmar härifrån.

fick sluta lite tidigare idag också, skönt! ska bara äta lite glass på en glassbar med familjen senare, sen kan jag hitta på vad sjutton jag vill - lutar åt häng hos söta lovisa altsäter! kommer bli mysigt.

nu ska det röjas lite i rummet, tvättade faktiskt mina egna kläder igår ( alltså inte barnens som vi gör typ varje dag, galet mycket tvätt ). så kan ju säga att jag har lite att fixa med, sparar ju alltid till tvättkorgen blir överfull. men alltid lika skönt när jag fått det gjort. speciellt inför helgen.

Ha en bra fredag gott folk, det ska jag ha, mår sjukt bra idag!


Kommentarer
Postat av: r

Puss!

2011-05-13 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0