yeah!

träffat swedish fish ikväll! Trevliga fiskar det där!  Även om det blev en hel del taskiga kommentarer idag så, (ta inte detta allvarligt), så är dem det bästa som hänt mig på länge! Att åka till USA var bästa beslutet år 2010 då jag bestämde mig för att åka. Och nu menar inte jag att jag inte tycker om allt där hemma i Sverige. Men att få komma iväg, ha tur med allt plus lite till slår banne mig mycket!

Efter vi hade haft våran lilla träff på Starbucks så gick vi och åt lite frozen yoghurt. Det går ingen nöd på oss inte. Sen bar det av hem. Satte på min mp3 en stund och taggade till. Hade en liten workout med mig själv. Blev dödstrött. Tog en dusch och nu ligger jag här. Nu är det typ en månad kvar till San Diego! Kan knappt bärga mig, ska bli svinkul. Så nu är det bara på med mina nya skor som jag köpt som tränar benen och rumpan lite extra och köra hårt! Beachen börjar tydligen lite tidigare här i New York också. Så efter vi kommit hem från SD så kommer man nog kunna ligga på stranden här och sola. Mumsfilibaba!

Juste. Vi har flyttat från vintertid till sommartid här borta också. Så nu skiljer det bara 5 timmar mellan USA och Sverige. Det ni! Fast ni ändrar tid sista söndagen denna månaden. För er som inte visste liksom. Borde sova nu. Ska sova nu. PUSS FRÅN EN GLAD TJEJ!


Coola brudar!



mumsfilibaba!

Tedenby!

Innan vi blev filmade och fick ställa en fråga till STEVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0