visdomständer - blä för er!

college är nog inte min grej riktigt än. inte denna helgen i alla fall. visst, ämnet var inget svårt och kursen var helt okej. men hade aldrig börjat på college just nu. den saken är klar! leva livet innan dess - ja tack! plus att mina visdomständer håller på att växa ut på min högra sida så jag håller på att avlida för det gör så ont. mamma säger jag bara! hjälp! fick två effektiva tabletter av elin innan lektionen började idag. blev så himla trött så jag satt och somnade till under första filmen idag. galet. dem hjälpte väl i två timmar sen så kom tandvärken tillbaka. kan knappt gapa för det gör så ont, det är inte rättvist! jag hoppas det går över om några dagar. annars kommer jag vara lite tillbaka dragen denna veckan känner jag. vilket jag inte vill. varje dag ska levas som den sista! men självklart går tandvärken bort lite när jag tänker på att vi är i san diego om tre veckor. ja, tre snabba veckor får det bli tycker jag. men det ska nog inte vara några problem här inte :)

Ska lägga mig tidigt ikväll tänkte jag, så slipper jag känna tandvärken i natt förhoppningsvis. vaknade ju ett ex antal gånger förra natten på grund av det. blä för visdomständer, diss på er!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Evelina

tiiiiiilda, vi har internet! skype snarast!

2011-03-28 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0