sovmorgon

det blev en lång sovmorgon idag. såhär länge har jag nog inte sovit sen jag åkte hemifrån sverige, och då var det ändå vardagsmat för mig. så idag känner jag mig lite extra utvilad, eller? nja, mitt huvud är nog borta i colorado och vimsar, min tand är nog i tyskland och får sig en boxningsmatch och kroppen är på hawaii för den behöver vila. som ni förstår så känner jag mig lite hängig. men det är bara att ta sig upp, ta en dusch och börja jobba! kommer inte bli en så lång jobbdag som det brukar vara så det är skönt.

hoppas att jag kan träffa några eller helst alla i swedish fish. eftersom jag var hemma igår och tog det lugnt så känner jag att jag behöver socialt umgänge. dock småpratade jag lite med mormorn, kusinerna och sherry innan jag gick ner till mitt rum igår. jag tycker verkligen om min familj här borta! tummen upp på det!

ha en bra dag gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0