PAIN RELIEVING GEL

avslutade gårdagen med att komma hem utan mobil. den ni! inte så roligt. helt plötsligt kände jag mig hjälplös. kan inte ställa något alarm, inte ringa någon eller smsa. jag lever ju nästan på det här. det kanske var att ta i. men träffar alltid mina swedish fish på kvällarna. och om vi inte använder vår hemliga grupp grej så är det mobilen som hjälper till.

telefonen är fortfarande inte återfunnen. så nu får jag åka och köpa en ny, vilket är surt! för det är inte något jag har lust att lägga pengar på för tillfället. men sånt är livet just nu. klagar självklart inte. en mobil liksom. livet kunde vara jobbigare!

idag slutade jag klockan 13. härligt härligt. åkte med mathilda till white plains. kollade på ipaden. fin är den. klappa lite på den. mysa lite med den. ja, ni fattar vad vi gjorde helt enkelt. borde införskaffa mig den snart. men först ska jag vara lite bättre på att spara så jag får med mig lite till SD.

kan också meddela att min tand inte är bättre. men med lite advil (ipren) och pain relieving gel så överlever jag. pain-gel-grejen lägger man runt tanden så den domnar bort. härlig känsla faktiskt! eftersom man har saliv i munnen så sprids det runt lite i munnen. så ni fattar vad som händer? ja, hela munnen domnar av nästan. får lite svårt att prata dock. får nog spara den till den jobbigaste stunderna. annars kanske barnen blir rädda när jag pratar konstigt, och det vill inte jag!


PUSS&GODNATT!






____________________________________________________________________________
Hjalmarsson: vi måste boka skypetid! du, jag och lägenheten! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina @ "Hjalmarsson" ;)

jag skrev till dig på fb precis :) kan klockan 21 min tid, 15 din tid. funkar det? SAKNAR!

2011-03-30 @ 10:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0