om 1,5 h är det ny månad...

Livet rullar på. Bättre än det gjorde i Sverige. Inget illa menat eller så mot någon eller något. Jag mår bara allmänt sjukt bra. Även om jag varit/är lite sjuk så har jag inte klagat lika mycket som jag skulle gjort om jag var hemma. Guldvärt!

Helgen var super. Lite bilder och sånt där kommer med tiden. När tiden finns till. Lusten och allt det där till denna blogg. Just nu känner jag bara för att leva lite... känner redan lukten av en riktigt bra vecka och den kommer avslutas hur bra som helst med ett gäng brudar i en limo... där fick ni smakprovet för detta inlägget!

Grattis till alla som hade namnsdag idag förresten, Maria, och grattis till mig! Och snart är det mars också. Tiden går fort när man har ett bra liv har jag hört. Tror jag fortsätter där också.

PUSS


kass kvalité, men minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0