mitt i allt det glammiga så finns det nackdelar

men vi kan ändå inte kalla det nackdelar. visst. jag måste ta två helgkurser under mitt år här i usa. en är denna helgen. american film; movies and emotions. tyckte ni det lät intressant? det tyckte inte jag. men jag tog den för det är en grej jag måste göra och en grej där jag lär mig engelskan bättre. och när föruppgiften kom som skulle skrivas på tre sidor trodde jag att jag skulle svimma. tre sidor om min favorit film. hallå? hamnade jag på lågstadienivå helt plötsligt? men bara för att jag skriver så nu så kommer jag få en sjuhelsike efteruppgift efter denna helgen. men det bjuder jag på. sen är en kurs klar och så tar vi den andra innan sommaren så är det färdigt. bättre än så blir det inte. det är ju ingen nackdel egentligen. jag får spendera tid med elin på college. ja, jäntan ska ju gå samma kurs så vi kommer få det mysigt.

min uppgift handlade om filmen Taken. bra tack heeeeeeeeeeeej vad snabbt det gick att skriva den. puss på mitt liv är lite bättre än vanligt ibland! kan inte sluta kolla på den här ihopklippta bildfilmen. livet är bra underbart vissa dagar mer än andra.


Kommentarer
Postat av: Alexandrae

vilken härlig bildfilm :) Du ser ut att ha det underbart snygging. ta hand om dig :) Kramis

2011-04-04 @ 20:39:09
URL: http://www.alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0