Min första dejt i staterna





Nu tappade ni säkert andan för en sekund! Rubriken hör ihop med bilderna...
Min första dejt tillsammans med en del utav dem svenska brudarna här i mitt område. Vi hade, som ni ser, biljarddejt! Inte min starkaste sport eller vad man kallar det, men trevligt var det. Och se vem som fortfarande har brudarna kvar som vänner? That's me!

Vi har käkat scones hemma hos Lovisa L idag. Mumma säger vi på det! Lite prat om resor, Miami, San Diego och sedan om lite hockey och konserter. Kan bli fina bullar det här.. Något annat som man inte ens kan jämföra med  resor, konserter och så vidare är att jag har signat upp för en helgkurs! Känn på den ni, nu ska man sätta sig i skolbänken igen. En lördag och en söndag för den delen också! Den är hård. Äääh, jag klarar mig! Har ju Elin med mig så det är ju inga problem. Kommer berätta mer om ämnet när jag har fått ett hum om det.

Annars mår jag bättre med min förkyldning, men fortfarande inte helt återställd. Dagen har varit toppen! Tog med mig Jack till Fairway och handlade. Riktigt kul att åka och handla faktiskt, så man kan få se vad det finns och välja på om man ska köpa något till sig själv. Bäst kommentaren/frågan idag går till Jack som frågade mig precis när vi kom innanför dörrarna på Fairway om vi var klara och kunde åka hem. Men han var faktiskt till hjälp, la ner varorna i vagnen och pratade med mig. Bra sällskap den där lillkillen! Sen efter vår shopping så blev det att åka till frisören och fixa till Jack's frisyr. Den ungen har fått tjockaste håret någonsin, tur unge! När man badar han så får man hälla 10 liter vatten för att det ska bli blött. Och då överdriver jag knappt.. hoppas Ellie får lika tjockt!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0