lugn förmiddag varje torsdag

tar alltid hand om lilla nash medan mamman tar dem andra två barnen till ett gym på torsdagar. och när dem åkt så lägger jag honom och så sover han i ungefär två timmar. under den tiden plockar jag med lite allt möjligt. två timmar går jättefort. sen vaknar han upp runt 10.30-11.00 och då får han babyfood, sen efter 20 min så får han sin flaska. vid 12.30 slutar jag för då kommer den andra nannyn. chill förmiddag helt enkelt.

nu har jag rast till 17.15. nästan fem timmar lång rast. idag har jag saker att fixa med. så rasten kommer antagligen flyga förbi. så ska jag jobba två timmar till ikväll. sen är torsdagens jobb förbi! galet vad fort det går.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0