jag vet vem jag är när jag är hos dig

livet är bättre än bäst just nu. san diego om en månad. bästa brudarna har jag träffat. finns inte bättre värdfamilj än min känner jag. new york - jag stannar föralltid, är det okej eller?

Om vi räknar med svensk tid så har jag varit här i två månader.
Om vi räknar med amerikansk tid så är det någon minut kvar tills mitt lilla jublieum. Tänka sig vad tiden kan gå fort eller. Jag sa ju nyss att jag varit här i en månad. Nu är det ju bara 11 månader kvar. PANIK.

Ge mig mer tid. Massa mer tid!





POFF, klockan slog 12am här och jag kan nu fira mina två månader med ST PATRICK'S DAY! och för er som inte vet vad det innebär så är det Irlands nationaldag! Och sen finns det såklart massa annan historia som tillhör. Men där fick ni det viktigaste. Det ska firas med sleepover at my place with the swedish fish. Ja, vårat gäng kallas för det ibland. Av mig. Av oss. Nu blir det sängen så god natt och hoppas er dag blir kanon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0