jag och new york

började jobba 7. efter en halvtimma får jag rast fram till 10.15. värt? jaaaaa. det var gudars så skönt ska ni veta! eftersom min tand fortfarande inte är bra så känner jag mig hela tiden lite hängig. fortfarande pepp på livet men nivet, inte helt 100 %! till och med Ida som jag träffat och lärt känna sen två månader tillbaka sa till mig häromdagen: matilda, det märks att du har ont för du är inte dig själv riktigt. och då har vi inte känt varandra så länge som sagt så då är det ju något på tok när hon redan märker av sådant.  jag kan ju inte skratta som man ska för tusan! inte kul alls. men idag är det bättre! muuuuch better.

bara för vi är liiite negativa i inlägget idag så drar vi till med min nya mobil också. 100 dollar fattigare. en nokia rikare. ovärt? jaaaaa. jag klagar inte. men hur svårt kan det vara att fixa mitt förra nummer utan massa extra kostnader osv. det var liksom billigare att köpa en ny mobil och få ett nytt nummer. skjut mig? yes!  nu ska det sparas på pengar till san diego. dock hittade jag till VS hemsida precis... och där blev det en bikini och ett par skor. men det var jag värd efter tanden och mobilen, eller? :) klart!

imorgon börjar jag 12.30. vet ni hur skönt det ska bli att få sova lite längre än till 6.40 eller? tror det va!
jag är också väldigt lycklig tjej. en resa hem till sverige under min brors student blir det. med eller utan barn. känner ni mitt tagg på det eller? aaah alltså inte själva sverige, utan alla mina underbaringar där hemma som jag saknar, PUSSPÅER!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Haaaallå Matilda!! Hur är det i staterna? Awesome eller hur? :) jag kommer till new york imorgon och stannar en månad, då måste vi ju ses!! Puss

2011-03-31 @ 08:01:14
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Evelina

KÄNN MITT TAGG PÅ DET! LÄR KÄNNAS ÄNDA TILL USAAAAA!

2011-03-31 @ 08:27:10
Postat av: Therese

Åh, det är så mysigt att läsa allt i din blogg. Attcallt är så bra, jag blir själv sugen på att åka iväg och leva livet ju. Puss

2011-03-31 @ 08:55:14
Postat av: Louise

Wie du och jag! :D och du kommer hem!!! Såhääääääääääääääääääääääär glad blev jag nu :D :D :D

2011-03-31 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0