if you want this good shit

new york är som att se en stjärna falla från himeln och du måste önska dig något. swedish fish är som att ligga på en solstol i thailand och blicka ut över det turkosa havet och den molnfria himeln. i mitt liv är allt härligt just nu. jag älskar det. hoppas att resterande månader inte går lika fort som dessa två redan gjort. får nästan ont i magen av att tänka på när jag ska åka hem. eller rättare sagt bestämma mig för om jag ska hem eller förlänga. men just nu har jag bara roliga saker att se framemot. positiviteten flödar här i usa.








___________________________________________________________________

swedish fish är brudarna som jag hittat här i NY. good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0