himmelochpannkaka

livet är fint och jag är superlycklig!

Igår kväll var det lite livat. I alla fall om man hette Elin. Säger bara - tack för att du livar upp vår vardag här i New York lite extra mycket. Sen sov Lovisa A hos mig, linköpingstjej. Mysfaktor på hög nivå där. Prat till in på småtimmarna. Men vi gillar't!

Blev mys i Manor Park idag på förmiddagen också. 20 grader och sol! Hej vår, kom hit och ta oss bara. Sen började jag jobba 13.30. Vi gick till parken med barnen och lekte. Sen gick jag hem med lilla Nash i bärselen och började laga lite mat. Satt ute med barnen och åt, hur fint var inte det? Gissa!

Senare bar det hem till Lovisa L, där flickorna hade gjort lasange. Riktigt god! Och dessert. Pratade på som vanligt, spelade lite spel och myste lite mer. Nu ligger jag, Ida och Julia i min säng. Jullan har somnat och jag och Ida pratar om livets lyckliga stunder... bland annat!

PUSSOCHKRAM!




Snygg brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0