Cosi

Har precis varit på Cosi. Tomatsoppa och bröd levde jag på där idag. Vet ni hur gott det är? Smaka på bara! Jag gillar den starkt. Men tänker inte skriva hur mycket jag hällde i mig här på bloggen i vilket fall. Då kommer ni tror jag är crazy. Och det vill vi ju inte.

Kände att min powerwalk/löprunda gick riktigt bra idag. Även om den inte blev så lång för jag kom på att jag  inte hade så lång rast idag + att min mp3 slutade spela låtar efter sisådär 200 meter. Tummen ner för det. Gick ju knappast att springa vidare... men det var solen som höll humöret uppe idag. Men nu på kvällen belv det riktigt kallt igen. Hallå! Jag vill ha värme hela tiden, inte fram och tillbaka. Jag gillar när det är runt 15 grader ute. Då är det lagom, mellan, regular liksom!

Morgondagen kommer bli bra. Jag vet inte varför. Känner det bara på mig. Är det då livet är bra eller? Nej, okej, jag ska sluta vara så positiv om mitt liv nu. Kommer säkert gå snett snart. Hörde i alla fall en fågel viska i mitt öra om Miami... mer klartecken får ni nog innan denna veckas slut, men kan ju säga nu ifall det blir något. Att då kommer ju livet vara sinnes bra!

PUSSAR!





_________________________________________________________________________

För er som vill veta så kände jag mig som en mamma idag när jag åkte och hämtade Jack från skolan. In på skolan kommer jag gåendes med en baby-bilbarnstol (med Nash i) , hämtar upp Jack bland alla föräldrar, tar med mig honom ut. Frågar hur dagen har varit, håller han i handen när vi går över övergångsstället, hoppar in i den stora bilen, spänner fast barnen och lyssnar på lite barnmusik.
Sötare och snällare ungar får man leta efter faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Louise

Det där sista kunde jag se framför mig alltså :D Tror nog att de där barnen tycker om dig vääldigt mkt :D

2011-03-03 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0