you showed your ass and I saw the real you

- Beyoncé


har haft en mysig kvällen med nästa alla fiskar. jordgubbar och mörk choklad varvat med lite glass och chokladsås blev det bland alla oss. jag satsade på det först nämnda. mörk choklad är något sjukligt gott. sen har jag lyssnat på musik, radion här i staterna är riktigt bra. alltid bra musik. underbart! fixat och lite annat smått och gott också, bland annat gjort ansiktsmask. försöker hålla det rent tills nästa vecka. för tror inte jag kommer orka städa till helgen efter denna jobb vecka. men om man håller rent lite varje dag så borde det ju gå?! yes box.

nu ska jag somna gott i min underbara queensize bed! gudomligt skön om ni frågar mig. PUSS!



OUPS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0