watermelon






den 2 juni 2011 gjorde jag det här;
jobbade mellan 7-12.30, sherry och jag tog med nash på en shoppingtur på larchmont's gator som hade lite "sales" idag. fanns mycket fint och det var skönt väder. gick som vanligt upp på takterassen och solade i 1,5 h. börjar bli en vana nu. hoppas på en fin brun färg så småningom! skypade med pappa och mamma en stund ocksåbörjade jobba 2.30 igen och då hämtade jag jack. sedan hade vi playdate hemma hos oss med två små killar. vi lekte med vattenpistolerna och åt hemmagjorda glasspinnar, vattenmelonsmak. sedan kom de vanliga kvällsrutinerna och jag slutade vid 7. tillagade mig lite kyckling och till det blev det en mosad avocado med salsa, vitlök, kryddor, ruccola och rödlök. mumsigt värre! satt och pratade lite med la familja en timma innan jag gick ner till mitt rum. och här är jag nu. trött som en gnu. duschat har jag också gjort. putsat bort nagellacket på fötter och händer. vill ni veta något vidrigt? om svaret blev ja, läs vidare. antagligen för ett tag sedan så måste jag slagit till min stortåsnagel eller om någon trampat på den, minns inte riktigt. för den är BLÅ, bokstavligt talat BLÅ! helt sjukt. och det värsta är att jag tror det håller på att lossna. hur vidrigt är inte det? jag som hatar fötter och allt vad det innebär förutom små bebisfötter. jag mår illa att ens kolla ner på nageln. blä. äckel säger jag bara!

nu är det 3 juni och jag ska sova! trött som sagt och taggad för ett nytt dygn som är fyllt med jobb, frisör och förmodligen utgång! härligt liv tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0