sveriges nationaldag

har haft en sjukt bra helg. fredagen bjöd på sky room och ett gäng med galna brudar och EN kille. stackars karl säger jag bara. men vi hade galet kul. gjorde åt på en flaska på 15 minuter denna gången också, dansade hela natten och avslutade med mc donalds. men denna gången hade dem cheeseburgare och bigmac istället för fiskburgare. tog morgon tåget hem 5.40 och somnade gott hemma hos mig. jag plus typ fyra till. hotell matilda är öppet för alla nu när hotell elin är stängt. vaknade upp runt två tiden, mötte upp några andra trötta snyggingar och satte oss på stanz för brunch. en god sallad blev det för mig. galet mysigt ställe det där! sedan åkte jag och mathilda och shoppade lite, kom hem med några klädesplagg och tog en powernap på någon timma. var meningen att vi skulle åkt in till city på kvällen igen och åka båt runt manhattan med lite god dricka och skön musik men vi kände mer för laga mat och äta efterrätt tills vi spydde. eller i alla fall elin. hon var så mätt så hon sprang till toaletten och satt där i 15 minuter. men maten var grymt god! söndagen bestod av chill. brunch på stanz igen, fast idag fick det bli pannkakor med färsk frukt till! mumma :) sen åkte vi till marshalls och lämnade tillbaka en grej jag köpt, åkte vidare till ett annat ställe och inhandlade plåster, tandborste, tåring, nagellack och solpuder! sen åkte jag, ida och mathilda hem till mig. kollade på en film. somnade lite emellanåt. och sen åkte jag och ida till charlotte och myste lite!

nu innan sängen har jag fixat lite med mina kort som jag satt upp på väggen, var tvungen att ändra om lite! och sen har jag fixat med lite annat. försöker klura lite på vad jag ska hitta på när matilda och evelina kommer hit, shit pommfritt! det är ju om typ en veckan, galet vad tiden gått fort! dem bokade 6 februari och idag är det 6 juni! fyra månader har bara rusat förbi, och gladare kan ingen vara mer än jag, eller lycklig för den delen. plus att hannah och martin ska till NY och hälsa på deras kompis, vilket betyder att jag kommer kunna träffa dem också. livet är riktigt bra!


vi får väl se vad sveriges nationaldag har att bjuda på här i NY idag. jag tror det blir galet mycket jobb. som ni vet så är det denna veckan jag ska jobba häcken av mig 24 timmar om dygnet. hjälp någon?! ja tack! men det ska jag kirra, med rätt inställning :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0