SURPRISE SWEDEN

  • Nu när ni sitter i min soffa eller står. Öppnat alkoholen. Känner gemenskapen och kärleken.
    Då vill jag börja med att säga förlåt.
    För att jag lurat er alla.
    Jag sa att jag åkte till Göteborg. Jag flög hem till Kiruna. Har varit här i exakt 7 dagar. Det visste du inte va. Jag är bra på hemligheter.
    Men även fast jag inte är där så innebär det ju inte en skål. En tequila kanske?
    Innan ni vänder blad finns det regler:
    1. Man kan inte älska tillräckligt mycket ÄLSKA MER
    2. Lekar finns i glasskålen på bordet
    3. Riv inte min lägenhet
    4. Var försiktig med mina glas
    5. Skåla för mig!! för nu kommer det

    Det var på Facebook det börja
    att jag inte är där ska ni ej sörja
    Min inflyttningsfest ger jag till er
    och jag vill verkligen inte bli vräkt nå´mer
    Överraskningar kommer kvällen få
    jag hoppas att jag ett frö kan så
    Vad tror ni nu kan hända?
    att jag er något ska sända
    The Big Apple vill ni gärna ha
    för det känns ju så fantastiskt jävla bra
    Hemligheter är jag bra på att hålla
    det är bara öppna dörren och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0