so many things, I wanna know the answers to

kändes lite konstigt att det var tisdag idag och första jobbdagen på denna veckan. lite förvirrande men ändå skönt på något sätt. för imorgon är det ju redan onsdag! tiden bara flyger förbi. jättefort! började i alla fall vid 7 idag, körde morfarn till tågstationen för han skulle hälsa på sin syster inne i city. runt 8.30 så tog jag ellie och jack till parken och lekte lite. träffade en nanny som var amerikanare. bodde på long island. jätte trevlig tjej! alltid kul att prata med nya människor, man blir alltid glad av att få veta nya saker. 9.45 var vi tvungna att gå hem. sen kom sherry och jag skjutsade min vmormor till tågstationen, hem en snabbis innan jag skjutsade jack till skolan. kalla mig taxi-matilda! sen hade jag break i nästan 1,5 h, så då gick jag upp på takterassen och solade, 30-35 grader varmt och inga moln, kan inte klaga! sprang i vattenspridaren med jack på eftermiddagen, blev dyngsur eftersom jag hade kläder på mig, tog en dusch, åt glass med hela familjen och jobbade till tjugo över sju! sen hoppade jag in i bilen och åkte till new rochelle för att träffa ida, lovisa och julia på starbucks, satt ute till strax efter 22 och tjatade om allt möjligt. och varmt var det fortfarande! galet najs!

nu ligger jag i mitt rum tillsammans med sherry, jag i sängen och hon på soffan! hon fick inte plats uppe i huset nu när mormorn och morfarn är här så då erbjöd jag mig att hon fick sova här nere, inget mig emot! gillar när folk sover över och jag slipper sova helt ensam.

annars händer inte mycket här i larchmont, vädret är ju prima så jag unnar mig mycket sol om dagarna, jag ska bo utomlands där det är varmt året om när jag har studerat och så vidare, punkt slut! inte i något land som sverige med vår, höst och vinter och där sommaren inte alls är bra. knappt. nixpix. jag ska ha varmt året om! i alla fall behaglig värme. visst vår och höst kan jag ha, men då ska temperarturen ligga på minst 20 grader. vilka krav!

nu ska det sovas! tänker på min familj och mina vänner där hemma, ni uppskattas väldigt mycket mer när man är ifrån varandra. ser livet från ett annat perspektiv nu när jag varit ifrån er så länge!

hastalavistaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0