min brors student






mamma och jag startade dagen med att fixa iordning oss för att sedan åka och hämta smörgåstårtorna i huskvarna. efter det hoppade jag in lite snabbt på ikea och sa hej till mina gamla arbetskollegor och till mina chefer ( stavning på det? ), mycket kul att träffa alla igen! sen skyndade vi oss vidare till ica maxi för att hämta student tårtorna och sedan lämnade vi av allt vid studentmottagningen som ägde rum på torpa, hemma hos min mammas kusin. körde iväg lite snabbt för att surprisa elin på MAX, och körde med det gamla vanliga "haaaalåååådööö" och fick tillbaka det gamla vanliga; tjeeeNNaaaa, hur är läget?! sedan kollade hon på mig som om jag var luft och tänkte efter och följande uttalande gjorde hon då: men va sjutton, du ska ju inte vara här, du är ju i USA. haha :) sen skyndade vi oss ner till eric's skola där han sprang ut och jag sprang runt i regnet som en sparkad boll fram och tillbaka. resultat på det: blöt hund. men inte sjutton gjorde det mig något! jag var ungefär lika lycklig som alla studenterna!

det var en lyckad dag med massa roligt folk, få se världens bästa bror ta studenten och på kvällen åt jag med mina kära vänner på piren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0