ingen rast

här sitter jag. bebisen sover och jag har gjort alla mina saker som jag behövt ha gjort. städerskorna är här också. pratar spanska med varandra. fattar ingenting dock. klockan ett så ska jag köra min värdmamma till stamford för att hon ska iväg på jobb hela veckan. hon har lite ångest eftersom det är på min rast. men jag är väldigt snäll så mig gör det inget! ingen rast idag däremot, kommer väl sluta med att jag stupar i säng klockan nio. men det gör väl inget antar jag. kan behöva ta igen lite sömn från helgen.

för övrigt så åker denna tjejen hem idag. emma. hon har varit här i ett år och sex månader. det var den första svenska fisk jag träffade när jag kom hit. men allt har sitt slut så det är bara att bita ihop och ta nya tag! jag hoppas du får det bra hemma i sverige och att vi ses igen någongång i framtiden!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0