två uppsatser

det är vad jag ska börja skriva på nu tänkte jag. två uppsatser till sista skolgrejen här borta i staterna. galet vad skönt det ska bli att slippa oroa sig över dem där credits'n sen. då har jag gjort allt jag kunnat för att cultural care ska godkänna mig. har bunkrat upp med två bananer, en avocado och ett stort glas vatten! redo? jajemän! har även hunnit solat lite, pallade inte så länge dock. som jag sa till er, värmeböljan har kommit! tror det är cirka 38 grader i solen idag. galet hett alltså! och vi har en massa män som arbetar med huset, målar om det till grått istället för gult och fixar och har sig. sedan springer dem in i huset lite då och då för att få känna på luftkonditioneringen. och där går jag runt i bikini och tycker det är galet varmt i huset. haha jösses säger jag bara! men värme är bäst!

egentligen varför jag skriver det här inlägget är för att jag inte vill börja skriva på uppsatserna som är så fjompiga så det finns inte. galet onödiga enligt mig. men men. livet är väl lite hårt ibland antar jag. ska bli riktigt trevligt att åka på en roadtrip upp i new york state med mathilda, emma och emma i alla fall!

heta hälsningar från ett galet varmt new york



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0