"tror han att jag är gud eller?"

det mina damer och herrar, det är en rolig historia bakom den rubriken, som vi inte ska dra nu dock.
idag har jag haft:
en ledig torsdag.
sovmorgon till halv två.
skypedejt med världens bästa vänner.
lite mys med världens bästa fiskar.

och nu är det  fredag och jag ska sova 6 timmar innan det är jobb i några timmar. sen blir det en kalas helg som heter duga! mm, like it? aaah!

___________________________________________________________________________
dagens kommentar:
sitter och pratar med lovisa och helt plötsligt kollar jag upp i taket när jag samtidigt ska säga:
"vi får väl se om hon är något att hänga i granen", men istället för granen bytte jag ut taket. och lovisa trodde hon skulle dö av skratt. ja, om man sover så länge som jag gjorde idag får man vara lite vimsig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0